Gràcies a la bona feina de Joaquim Fabregat d'Autonautic Instrumental que, de manera desinterassada, ha restaurat el compàs azimutal exposat al museu, podem tornar a gaudir d'aquesta interessant peça del segle XIX en tot el seu esplendor.
Veniu a veure com ha quedat!
martes, 24 de abril de 2012
jueves, 12 de abril de 2012
GRAN ÈXIT DE PÚBLIC ESCOLAR AL MUSEU




El passat mes de març més de 400 alumnes de diferents escoles i edats van visitar el museu de Nàutica del Masnou.
Us mostrem algunes fotografies dels alumnes de l’escola El Dofí de Premià de Mar que van venir a veure’ns la setmana del 26 al 30 de març.
Recordeu que el museu ofereix visites guiades per a grups i la possibilitat de preparar la visita pel vostre compte.
Us ajudarem enviant-vos la informació que necessiteu!
Us mostrem algunes fotografies dels alumnes de l’escola El Dofí de Premià de Mar que van venir a veure’ns la setmana del 26 al 30 de març.
Recordeu que el museu ofereix visites guiades per a grups i la possibilitat de preparar la visita pel vostre compte.
Us ajudarem enviant-vos la informació que necessiteu!
martes, 21 de febrero de 2012
EXPOSICIÓ EL MASNOU ALT A TRAVÉS DEL TEMPS
Des de l'Arxiu Històric Municipal s'ha organitzat una exposició fotogràfica que repassa els canvis que ha patit la zona més alta de la vila al llarg del segle XX. Així es podrà observar en imatges el canvi d'aquesta zona des dels camps i les vinyes a "los siete bloques" i la resta de construccions que s'han anat fent a mida que la població ha anat creixent.La inauguració serà el proper dissabte 25 de febrer a les 13h a l'equipament municipal dels Vienesos i l'exposició durarà fins el 23 d'abril.
martes, 7 de febrero de 2012
LA FOTOGRAFIA DEL MES
Es tracta d'una dona amb un nen als braços a prop de Can Teixidor.La seva autoria és desconeguda i procedeix de la donació de Joaquín Cabezas a l'Arxiu Municipal del Masnou. AFMM.
Us recordem que ens podeu fer arribar al museu o l'arxiu les vostres fotografies curioses i poc conegudes d'esdeveniments i paisatges vinculats al Masnou.
viernes, 23 de diciembre de 2011
BON NADAL I FELIÇ ANY 2012
jueves, 22 de diciembre de 2011
FOTOGRAFIA DEL MES

Seguint amb la iniciativa que vam encetar al novembre de difusió de fotografies de l'Arxiu Municipal a través del nostre blog i del facebook us presentem una nova fotografia.
Aquest mes és un retrat en grup de diversos jugadors de fubol, uns amb la samarreta del CD Masnou i altres del FC Barcelona, amb altres persones, al camp. Al fons, espectadors asseguts en un banc d'esquena.
La seva autoria és desconeguda i procedeix de la donació de Joan Maresma i Pujadas a l’Arxiu Municipal del Masnou. AFMM.
Us recordem que ens podeu fer arribar al museu o l'arxiu les vostres fotografies curioses i poc conegudes d'esdeveniments i paisatges vinculats al Masnou. Concretament ara estem molt interessats en fotografies antigues del barri dels Blocs!
ÈXIT A LA INAUGURACIÓ DE L'ESPAI D'ART CINÈTIC JORDI PERICOT
Per la seva banda, Pericot, visiblement emocionat, va agrair al Museu i l'Ajuntament la creació de l'espai que porta el seu nom i en el qual han treballat tres regidors i regidores de Cultura de tres equips de govern diferents. A més, va explicar breument la composició dels subàmbits en què s'han dividit les obres, els quals repassen les diferents etapes per les quals va travessar la seva relació amb l'art cinètic. Acompanyat de la família, amics i conciutadans, Pericot va visitar l'espai que porta el seu nom i va incidir en la importància del diàleg, la discussió i la investigació per a l'evolució de l'art i altres manifestacions que s'hi relacionen, com la comunicació audiovisual.
L'alcalde del Masnou, Pere Parés, al seu torn, va tornar a agrair la cessió de l'artista i va parlar de l'orgull que suposa per a un poble com el Masnou un espai d'aquestes característiques i comptar amb un artista del renom i el prestigi de Pericot: "Amb aquest espai ja ets una mica més nostre, més del Masnou", va afirmar.
L'alcalde del Masnou, Pere Parés, al seu torn, va tornar a agrair la cessió de l'artista i va parlar de l'orgull que suposa per a un poble com el Masnou un espai d'aquestes característiques i comptar amb un artista del renom i el prestigi de Pericot: "Amb aquest espai ja ets una mica més nostre, més del Masnou", va afirmar.
La coordinadora de l'Àrea de Coneixement i Noves Tecnologies de la Diputació de Barcelona, Rosa Serra, va celebrar la col·laboració entre l'Ajuntament i l'artista, en considerar una bona mostra del que es pot aconseguir quan els consistoris aposten per l'obra dels artistes dels seus municipis.
Per a més informació consulteu la web de l'Ajuntament http://www.elmasnou.cat/
Suscribirse a:
Entradas (Atom)



