http://www.youtube.com/watch?v=-5byXVJ7mO0
http://www.youtube.com/watch?v=urJS0iSrfFs&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=tn7Eb6F2nh0&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=zVwDllIral8&feature=relmfu





























Des de l'Arxiu Històric Municipal s'ha organitzat una exposició fotogràfica que repassa els canvis que ha patit la zona més alta de la vila al llarg del segle XX. Així es podrà observar en imatges el canvi d'aquesta zona des dels camps i les vinyes a "los siete bloques" i la resta de construccions que s'han anat fent a mida que la població ha anat creixent.